piątek, 15 maja 2015

Fotografia - to co bardzo lubie robić! :)

Hej hej, pierwszy post taki tematyczny będzie o zdjęcia jakie ostatnio wykonałam. Oczywiście wszystko jest mojego autorstwa. Teraz po maturach, znaczy jeszcze czeka mnie ustny z polskiego.. :( no ale teraz "prawie" po maturach mam czas  na inne sprawy, a więc żebym, się nie nudziła, postanowiłam założyć tego bloga i podzielić się pewnymi opiniami czy też zdjęciami.Mam nadzieję, że coś Was zaciekawi, a teraz wrzucę kilka fotek, robionych w ostatnim czasie. :)


Z mojego pięknego zalewu :)


żywica nawet jest ^^ 




Trochę zimy.. brrr ;/


A to wybaczcie zdjęcie z mojego snapa, ale tak mi się spodobało, że i to się tu znalazło :)


Kwitnąca wiśnia <3


Żabka :)


Zapraszam do komentowania :) Dajcie znać czy się Wam podoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz